вторник, 3 сентября 2013 г.

Ներսես Շնորհալի «Առաւոտ լուսոյ»


Աղոթական երգ Սուրբ Երրորդության առջև, նաև առանձնակի՝ Երրորդության յուրաքանչյուր անձին Առաւօտ լուսոյ, արեգակն արդար, առ իս լոյս ծագեայ: Բխումն ի Հօրէ, բխեա ի հոգւույս, բան քեզ ի հաճոյս: Գանձդ ողորմութեան, գանձիդ ծածկելոյ, գտող զիս արա: Դուռն ողորմութեան, դավանողիս բաց, դասեցո վերնոցն: Երրեակ միութիւն, եղելոց խնամող և ինձ ողորմեա: Զարթիր, Տէր, յօգնել, զարթո ըզթմրեալս, զուարթնոց նմանիլ: Էդ հայր անսկիզբն, էակից որդի, է միշտ սուրբ հոգի: Ընկալ զիս գթած, ընկալ ողորմած, ընկալ մարդասէր: Թագաւոր փառաց, թողութեանց տւող, թող ինձ ըզհանցանս: Ժողովող բարեաց, ժողովեա և զիս, ժողովս անդրանկաց: Ի քէն Տէր հայցեմ, ի մարդասիրէդ, ինձ բժշկութիւն: Լեր կեանք մեռելոյս, լոյս խավարելոյս, լուծանող ցավոյս: Խորհրդոց գիտող, խաւարիս շնորհեա, խորհուրդ լուսաւոր: Ծնունդ Հոր ծոցոյ, ծածկելոյս ստուերաւ, ծագեայ լոյս փառաց: Կենարար փրկիչ, կեցո ըզմեռեալս, կանգնեա զգլորեալս: Հաստեա հաւատո, հաստատեա հուսով, հիմնեցո սիրով: Ձայնիւս աղաչեմ, ձեռօքս պաղատիմ, ձիր բարեաց շնորհեա: Ղամբարամբ լուսոյ, ղեկավար ճարտար, զօղեալս ամրացո: Ճառագայթ փառաց, ճանապարհ ինձ ցոյց, ճեպել ի յերկինս: Միածինդ Հօր, մոյծ զիս յառագաստ, մաքուր հարսանեացդ: Յորժամ գաս փառօք, յահագին աւուրն, հիշեա զիս Քրիստոս: Նորոգող հնութեանց, նորոգեա և զիս, նորոգ զարդարեա: Շնորհատու բարեաց, շնորհեա զքաւութիւն, շնորհեա զթողութիւն: Ուրախացո Տէր, ոգւոյս փրկութեամբ, ոյր վասն եմ ի սուգ: Չար մշակողին, չար սերմանց նորին, չորացո զպտուղն: Պարգևիչ բարեաց, պարգեւեա իմոց, պարտեացս թողութիւն: Ջուր շնորհեա աչացս, ջերմ հեղուլ զարտօսր, ջնջել ըզհանցանս: Ռետինդ քաղցու, ռամ հոգւոյս արբո, ռահ ցոյո ինձ լուսոյ: Սեր անուն Յիսուս, սիրով քո ճմլեա, սիրտ իմ քարեղեն: Վասն գթութեան, վասն ողորմութեան, վերստին կեցո: Տենչալւոյդ տեսլեամբ, տուր ինձ յագենալ, Տեր Յիսուս Քրիստոս: Րաբունդ երկնաւոր, րոտեա զաշակերտս, րաժից երկնայնոց: Ցող արեան Քո, Տեր, զօղեա ի հոգիս, ցնծասցէ անձն իմ: Իիւծեալս մեղօք, ւիւծեալ աղաչեմ, ւիւսել ինչ բարիս: Փրկիչ բոլորից, փութա զիս փրկել, փորձութեանց մեղաց: Քաւիչ յանցանաց, քաւեա զօրհնաբանս, Քեզ երգել ըզփառս: Աստուածածնին բարեխօսութեամբ, յիշեա, Տէր, և ողորմեա:

0 коммент.:

Отправить комментарий