среда, 4 сентября 2013 г.

ԱՂՈՔ ԳՈՀՈՒԹՅԱՆ

Շնորհակալութիւն եմ յայտնում Քեզ, Տէ՛ր, ամբողջ սրտով, եւ պատմում եմ Քո բոլոր հրաշագործութիւնները. Քեզնով եմ ուրախանում ու ցնծում, եւ Քո Անուանն եմ երգում, ո՜վ Բարձրեալ: Թշնամիներս նահանջում են ու տկարացած՝ սայթաքում, մահանում են երեսիդ դիմաց. որովհետեւ Դու կատարեցիր դատս, արդա՛ր Դատաւոր: Դու բազմում ես գահի վրայ, սպառնում ես կռապաշտներին եւ բնաջնջում ես չարագործին, յաւիտեան ջնջում ես նրանց անունը. թշնամին ամբողջովին կործանուած է, այլեւս չեն յիշւում քաղաքները, որոնք Դու աւերում ես: Տիրոջ Խօսքը մնում է յաւիտեան, Նրա օթեւանը բարձրագոյն երկնքում է. դատելու է աշխարհն արդարութեամբ, ժողովուրդների Դատաւորն է լինելու անկողմնակալութեամբ: Տիրոջ Խօսքը ոյժ է լինելու աղքատի համար, ոյժ է լինելու նեղութեան ժամանակ. ապաւինում է Քեզ նա, ով ճանաչում է Անունդ, Տէ՛ր: Դու չես լքում Քեզ փնտրողներին: 

Սաղմոս Թ. 2-11

0 коммент.:

Отправить комментарий